خرید بک لینک دائمی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک دائمی


سپاهان درب
ثبات در بازار خودروهای وارداتی
بدهی ۱۰۰ میلیاردی سرخابی‌ها و دو تیم دیگر
سفر هیئت رسانه‌ای ایران به نجف و کربلا

۲۷۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

The Gulf states trying to force Qatar to change political course have given their strongest hint yet that they plan to expel Qatar from the Gulf Cooperation Council, the regional trade and security group.

The Iranian Foreign Minister has accused Washington’s allies in the Middle East of sponsoring terrorism. Mohammad Javad Zarif was speaking to CNN, commenting on US President Donald Trump’s apparent anti-Iranian policy in the region.

بانک مرکزی با تاکید بر اینکه آمار چک‌های برگشتی بصورت ماهانه منتشر می‌شود، اعلام کرد: آمار چک‌های مبادله ای مربوط به کل کشور از فروردین ماه امسال در پایگاه اطلاع رسانی این بانک منتشر شده است.

با دریافت و نصب اپلیکیشن پیک یاب می‌توانید بسته‌های خود را به هر نقطه از شهر ارسال کنید و به صورت لحظه‌ای آن را کنترل کرده و در هزینه‌های خود صرفه جویی چشم گیری داشته باشید.

آخرین اطلاعات هواشناسی نشان می‌دهد وزش باد شدید و گرد و خاک همچنان تا پنج‌شنبه این در منطقه زابل ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری اظهار کرد: ارتباط، هماهنگی و همدلی دولت با مقام معظم رهبری همواره می‌تواند جلوی بسیاری از تندروی‌ها را گرفته و موجب آرامش جامعه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی از آماده شدن پیش نویس قرارداد باز طراحی راکتو اراک با چینی ها خبر داد.

امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولان نباید در قصر به جای شاهان بنشینند و خبر از مشکلات مردم نداشته باشند.

وزیر خارجه آلمان امروز در انتقاداتی بی سابقه از ترکیه گفت که این کشور صلاحیت عضویت در اتحادیه اروپا را نداشته و برلین در روابط خود با آنکارا تجدید نظر خواهد کرد. همچنین دولت آلمان به شهروندان خود در مورد سفر برای تعطیلات به کشور ترکیه هشدار داد و همچنین بطور تلویحی ترکیه را به قطع صدور تضمین های صادراتی تهدید کرد.

در حالی که روز گذشته پیغام ناظر بازار مبنی بر عرضه 5 درصد از سهام شرکت «به‌پرداخت ملت» برای نخستین بار و به منظور کشف قیمت در روز جاری منتشر شد تا این لحظه هیچ خبری از انجام این عرضه اولیه در دست نیست.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/